Status: Dostępny
Dostępne stanowiska: 1
Godziny: Pełny etat
Wynagrodzenie: Na podstawie doświadczenia
Data umieszczenia na liście: 2 marca 2020 r
Przedstawiciel Biura Obsługi Klienta
Juglo.com to nadchodzący rynek, który zostanie uruchomiony w Wielkiej Brytanii w 2020 r., A jego wizją jest ekspansja do 140 krajów do 2023 r.
Szukamy wysoce wydajnego przedstawiciela działu obsługi klienta, który dołączy do naszego zespołu w Juglo.
Twoje obowiązki w pracy obejmują:
- Komunikacja z użytkownikami na czacie na żywo
- Odpowiadanie na zapytania klientów
- Przekazanie skarg do odpowiedniego działu
- Rozwiązywanie problemów i obsługa skarg i zażaleń klienta
- Codzienne tworzenie raportu o rozwiązanych sprawach
Aby kwalifikować się do tej pracy, musisz posiadać następujące umiejętności:
- Dobre umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność zrozumienia problemu z punktu widzenia klienta
- Umiejętność rozwiązywania problemów klienta
- Fachowej obsługi problemu i zadowolenia klienta
Będziesz musiał przejść 7-dniowy okres szkolenia, zanim przejmiesz obowiązki przedstawiciela działu obsługi klienta.
Korzyści:
- Roczne podwyżki i premie w zależności od wyników
- Szansa na naukę w środowisku o szybkim tempie
- Możliwość bycia częścią jednego z pierwszych rynków z siedzibą w Szkocji
- Codzienne przekąski
Czy masz to, czego potrzeba, aby być częścią jednego z największych nadchodzących rynków w Szkocji? Jeśli tak, to skontaktuj sięz nami!
W zamian zaoferujemy satysfakcjonujące wynagrodzenie, niesamowite i przyjazne środowisko pracy oraz możliwość poszerzenia horyzontów w jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Wielkiej Brytanii.
Nasza siedziba mieści się w East Kilbride Glasgow. Aby aplikować wyślij swoje CV i krótki list motywacyjny na cs@juglo.pl .Jeśli zakwalifikujesz się na to stanowisko, wkrótce otrzymasz od nas odpowiedź!